دربـاره نـارنـج

دربـاره نـارنـج




برنا نوآور امین با اتخاذ رویکردی اجتماعی و با تأکید بر باز خوانی شیوه های مختلف مدیریت ریسک و باز طراحی نظام آماری و سیاستگذاری حوزه بیمه فعالیت خود را با ایده هایی نو آغاز کرد. تأمین هزینه های درمانی همواره یکی از مهمترین دغدغه های جامعه امروز بوده و رشد پیوسته هزینه های این بخش، مشکل بخش عمده ای از خانواده ها، نهادها و صاحبان کسب و کار است. گام نخست ما در این مسیر، طراحی راه های درمان تکمیلی و پوشش ریسک های موجود با خوانش جدیدی از مفهوم بیمه و مبتنی بر تسهیم ریسک در میان افراد اجتماع یا گروه های مختلف اجتماعی بوده است که در این راستا نارنج به عنوان علامت تجاری شرکت معرفی شده است.
پرتال کاربری